#peastRoheline kampaania

(OLEN) PEAST ROHELINE KESKKONNATEADLIKKUSE KAMPAANIA 2021

Mis kampaaniaga on tegu? 

Sõbraliku huumori ja positiivse sõnumiga kampaania, mis julgustab inimesi olema peast roheline ehk näitab eeskuju, et keskkonnast hooliv mõtteviis ja käitumine on äge ja lahe. Kampaania raames jagatakse erinevaid üleskutseid ja sõnumeid, mis ärgitavad ja innustavad inimest rohelisemalt mõtlema ja keskkonnasõbralikumaid valikuid tegema. Kampaania sõnumid keskenduvad sellele, et me kõik väldiksime ühekordset plasti ning mõtleksime rohkem selle peale, mida meist igaüks iga päev saaks keskkonna heaks ära teha.

Kampaania peamised tunnuslaused on “Kas Sina oled juba peast roheline?” ning “Mida Sina täna keskkonna heaks tegid?”. Kampaaniaplakateid võib kohata erinevatel ündmustel, kohvikutes ja tanklakettides. Kampaania kestus 29.07 – 31.08.2021 (pikendatud oktoobri lõpuni!)



Kuidas Sina saad kampaanias osaleda ja meie sõnumitele hoogu anda? 

  • Laadi alla ja prindi välja meie kampaaniaplakat ning ärgita inimesi osalema
  • Jälgi meie postitusi sotsiaalmeedias #peastRoheline. Märgi need meeldivaks ja jaga sõpradega.
  • Postita ise vahvaid pilte ja kasuta teematrelle #peastRoheline
  • Skaneeri QR kood ja vasta meie küsimustele. Seeläbi saame aimu, kui paljude inimesteni meie kampaania jõudis.

 

Kuidas loosimängus osaleda?

1) Otsi kampaania QR koodiga plakatit ja skaneeri QR kood
2) Jäta meile oma vastus – Kas oled juba peast roheline või milline oli Sinu viimane keskkonnaheategu
3) Või posita sotsiaalmeediasse mõni foto kasutades teematrelle #peastroheline
4) Ja osaledki juba auhinnaloosis  🙂 

#peastRoheline suvekampaania kestab kuni 31.08.2021 (pikendatud oktoobri lõpuni!)
Loosimine toimub 2.09.2021 , võitjatega võetakse ühendust ning loosimise tulemused avalikustatakse Tartu loodusmaja Facebooki lehel.  Osalejate isikuandmeid kasutatakse ainult auhindade loosimiseks ja võitjate väljakuulutamiseks


Osalejate vahel loosime selliseid vahvaid auhindu nagu näiteks metallist joogikõrred, makrameekotid, lauamängud, korduvkasutatavad metallist joogitopsid, vanadest kardinatest puu- ja juurviljakotid. 

 

Kellele on kampaaniategevused suunatud? 

Keskkonnateadlik käitumine on igaühe asi ning puudutab absoluutselt igaüht. #peastRoheline suvekampaania on suunatud eelkõige noortele, täiskasvanutele ja lastega peredele, kes

    • aktiivselt külastavad suvesündmusi,
    • sõidavad mööda Eestit ringi ning külastavad erinevaid kohvikuid ja restorane,
    • ostavad tanklakettidest erinevaid jooke, snäkke ja suupisteid.

 

 


Kampaania viiakse läbi “GreenMind” projekti tegevuste raames Eesti-Vene piiriülese koostöö programmi 2014-2020 rahalise abiga. Kampaania sisu eest vastutab ainuisikuliselt kampaania läbiviija Tartu loodusmaja ning selles kajastatu ei peegelda mingil juhul Programmi, programmis osalevate riikide ega Euroopa Liidu seisukohti.

“Eesti-Vene piiriülese koostöö programmi 2014-2020 eesmärk on edendada piiriülest koostööd Eesti Vabariigi ja Vene Föderatsiooni vahel, et soodustada sotsiaalmajanduslikku arengut mõlemal pool ühist piiri. Programmi koduleht on www.estoniarussia.eu.